Alla inlägg under juli 2011

Av Jeanette Inkerö - 31 juli 2011 14:20

  Har varit på underbara marstrand jag och mina killar, sett och hört spelen på fästningen....så bra...sedan var vi hos mamma/mormor och myste över natten..blev en del tjöt mellan mor och dotter...gott de...härligt oxå att ha mamma boende på marstrand lite lyx i vardagen....  

Av Jeanette Inkerö - 26 juli 2011 07:33

Usch vad tidigt jag har gott upp idag :-( men väntar in en väninna så vi ska ta en härlig morgonpromenad :-) sitter med mitt kaffe och njuter av det tysta i huset, killarna sover än...mina små mysisar...Oscar har legat jämte mig inatt...kan inte påstå att jag sovit så där jätte bra, men vad gör man inte för de små liven han hade så svårt att komma till ro i sin säng...  


Känner mig lite vilsen...inget jobb, ingen kärlek kommande tvist med barnaspappa....ja här gäller det verkligen att hålla huvudet högt...


På gott och ont att man inte kan se in i framtiden, men åå vad skönt det hade varit.....om man kunde.... 

Av Jeanette Inkerö - 25 juli 2011 22:54

  Var på fästningen på marstrand på fredagen och såg Stefan Andersson....guuud va bra han är...och snygg...jisses man blir ju lite små kär...hihi....mitt i allt kaos som  mitt liv just nu befinner sig i, då allt kretsar kring mina barn och vad jag nu ska hitta på för att försörja mig själv och grabbarna var det skönt att komma bort en kväll och bara njuta av en härlig föreställning...rekomenderas....bröt upp från min kille nu i helgen...känns bra..kände att jag inte hade vare sig tiden el energin för en relation just nu..tråkigt men ibland måste man göra val och så blev det....  

Av Jeanette Inkerö - 18 juli 2011 21:26

Jaha då har det gått så långt att man nu ska ha sina underbara barn på heltid( inte mig emot) då fadern har ballat ur....jävla dåre måste jag bara få skriva, så fruktansvärt patetiskt är allt...nu bara att glömma och fokusera framåt och se till att vi får det bästa av våra framtida liv....


        mina puddingar, kan inte fatta att man skulle vilja dem illa..och framför allt inte en pappa!!!!

Av Jeanette Inkerö - 15 juli 2011 09:04

  Ibland har jag har jag svårt att vara sann mot mig själv, vill så gärna ligga andra till lags så jag glömmer av att lyssna till min inre känsla våga lyssna till mitt Nej som finns i min kropp...vilket gör att jag hamnar i en svacka där allt låser sig och jag bara vill vara själv...det fick nu min pojkvän erfara då jag bröt här om dagen...jag hoppas ju givet vis att vi ska få rätsida på det igen, men jag blir så trött på mig själv, varför straffar jag mig själv?  Jag som alla andra är värld det bästa...att försöka göra de rätta valen och framför allt vara sann mot sig själv....det är nått jag ska jobba på, igår tog jag bort min sida på FB och det känns som en vinst för hur det än är så blir man påverkad av denna sidan givet vis på gott och ont som med allt....<3

Skapa flashcards