Alla inlägg under februari 2013

Av Jeanette Inkerö - 15 februari 2013 21:46

Innan vi vet ordet av det så befinner vi oss säkert under samma tak, tiden har känts som en hel evighet men nu helt plötsligt är vi nära..så himla nära vår verklighet och vardag...ser så fram emot det...stora familjen..


Håller på för fullt här hemma med att fixa och ändra om..hjärnan går på högvarv för att allt ska bli så bra som möjligt..... det målas, möbleras om, sänggavel ska fixas inom kort hade först tänkt en ljus men nu blir det svart...  gjord av galon och svarta knappar..tror det blir super..sen beställde jag en svart kristallkrona..till köket där stolarna kommer bli svarta och ett vitt bord....kan knappt vänta tills det är klart...kommer bli så fint...

Och det är ju tack vara finaste kärleken...han är bara så grym...mmm...händig man är la det bästa iaf för mig...och av bara farten har nu mina tankar gått till badrummet,...det behövs ett skåp där inne har jag tänkt...ut med badkaret och in med ett snyggt,svart glaskåp...kanske...handukar, tvål schampoo och allt annat 2 tonårsflickor och 3 pojkar kan behöva...hitta ett väldigt snyggt skåp men kosta över 40.000 kr...så jag tänkte kanske lite MDF kan göra underverk...    


detta gillar jag......mm  


sov gott min värld...love flickan

Av Jeanette Inkerö - 1 februari 2013 07:20

..fattar inte hur fort det har gått...en månad som denna kalla trista Januari är till enda...rätt skönt :-) några steg närmare våren...våren då solen börjar värma upp då man kan sitta mot husväggen njuta av solen med kaffet i sin hand..det är verkligen livskvalitet...


Här har man ju knappt skrivit nått alls under månaden...bedrövligt men har då bokstavligen haft fullt upp...mmm gillar...vet inte varför jag är sådan men tycker om att ha koll och att det går undan...men är nått jag ska jobba på förökar leva mer i nuet som jag valde att göra för ett antal årsen...bara det att jag vill så mycket att jag ibland måste lyssna och försöka bromsa mig själv lite.....försöka försöka...klart jag klara det...


Idag sköna fredag...träning kl 11 med Eva Birath..denna fantastiska kvinna..man kan inte annat än älska henne..sådant lugn som hon förmedlar samtidigt med en kraft och styrka...man känner sig verkligen lycklig när man går från gymmet...


Tja annars rullar det på...fort...och är väl kanske det jag ska bromsa lite...men jag gillar fart...heheheh...eller faktiskt jag älskar det känner mig så förbannat levande i farten....och man kan faktiskt vara en livsnjutare ändå...även om det går i 200 ibland...


Ha en underbar fredag...min kärlek checka ut så här blir det fredagsmys med barn...


Puss&kram flickan   

Ovido - Quiz & Flashcards