Alla inlägg under december 2013

Av Jeanette Inkerö - 18 december 2013 10:23

  


Fan fan....mycket nu...så mycket så jag åker fast av POLISEN och får böta 1000kr...där var min julklapp till mig själv  fy fy...  


Väl på jobbet blev jag sur för att det inte fanns någon mat i kylen då jag inte han äta hemma innan jag drog, söta personalen på belgiska praliner gjorde gott kaffe och två mackor till mig...juletider  


Min tanke är att jag ska in till Gbg och handla julklappar...men vet i fan om jag vågar mig in...känns lite osäkert hoppas att Annika följer med mig och håller mig i schack..för denna dagen började ju spännande...hehe


Ska sätta mig och meditera lite och drömma mig tillbaka en 10 min innan jag fortsätter min dag.....

 


 

När jag ser svanparet tänker jag på Mig och min man....å vad jag älskar honom....


Ta det lugnt nu i dagarna och glöm inte att puss och kramas lite


puss och kel flickan

Av Jeanette Inkerö - 13 december 2013 16:39

 

Vakna tidigt, ont i hela kroppen både efter gårdagens skidåkning och sängen givetvis, bästa sängen är ju hemma :-) 

Men en helt underbar dag har vi haft och jag känner för första gången i mitt liv att detta får bli tradition ...jag är såld!!! Och alldeles säkert för att jag har en sådan fantastisk man...


Nu sitter vi i vår stuga med brasan tänd...tror inte det kan bli så mycket sämre....njuter <3


puss och kärlek flickan 




Av Jeanette Inkerö - 11 december 2013 11:18

Tjohoo så gott med "Mittwoch" började dagen tidigt med fransar kl 8.00...jäsp..men snygg blev hon. Raka vägen in till Kungälv för lite jobb och nu sitter jag här och ska strax packa ihop för att uträtta alla ärenden som måste bli klart inför i morgon då vi beger oss norr över..


Idag kommer min fina mammi och ska passa min killar med sig har hon sin kärlek..Stig..rätt härligt det där med kärleken ändå..man vet då aldrig när den dyker upp och det är aldrig försen..mamma blir 70 nästa år och jag vet att hon sagt många gånger att hon så gärna vill uppleva känsla igen..väl förunnat!!

 


En glad mamma på mitt bröllop i somras...  


Ne dags att tanka bilen och köpa olja...min bil älskar olja tydligen..  


Puss och kel min jord...

Av Jeanette Inkerö - 10 december 2013 09:20

Godmorgon!


Det är andra natten som både jag och min man inte kan sova...skumt..vi är hur trötta som helst men ligger bara och vrider oss...man blir ju galen!!

 

Två dagars jobb till och massa fransar där imellan sen...

 

ska bli så härlig med egen tid bara vi 2..gud vad jag saknar det, allt har gått i ett sen vi gifte oss och nu känner jag att vi verkligen behöver vara bara vi 2   


Är ju så himla lätt att allt blir en sådan där vardag..mmm alltså vardagar är helt okej jag gillar mina vardagar, de är lättsamma, roliga, mysiga och samtidigt väldigt stressiga då jag som kvinna i huset har hand om MYCKET!!


Sen behöver jag ju självklart komma igång med min träning igen...den saknar jag verkligen och behöver den så väl det vet jag, får se nu om jag kan få min nya plan att gå igenom. Jag går ju upp först av alla på morgonen för att göra kaffe till min man...som jag gjort i 1,5 år nu...inte många gånger jag har hoppat det ska ni vet och de få gånger jag gjort det så känns det som om vi varit i från varandra i veckor...jaja jag vet att det låter knäppt..men måste vara kärlek  ..jag är jävligt glad att jag fortfarande gör det hehe...nog om de när den där kaffet är uppdrucket så lägger jag mig igen istället för att dra på mig träningskläderna och drar till gymmet!!! Det är precis det jag ska prova på nu se om jag kan intala mig själv att det är både sunt och nyttigt att köra passet kl 7 på morgonen..  


  puss och kram flickan

Av Jeanette Inkerö - 9 december 2013 11:15

 




Tiden rusar 9 dec och jag är så glad över att internethandeln finns, vet inte hur jag skulle hinna med allt annars...Mina flesta klappar är inhandlade känner mig nöjd;-). 

Denna helgen gav verkligen blandat väder..storm strålande sol och snöstorm med tillhörande blixthalka

Fredagen blev hemma mys och i vårt uterum börjar bli så smått klart..bara en artwood soffa som ska in med ..mmmm så mysigt. 

I lördags var det Liseberg med familjen och övriga gbg:are ojoj så mycket folk men Sicken julstämning. ..


Ja nu är det jobb och fullt ös ett par dagar framåt...på torsdag åker vi på en kärleks tripp. ..längtar


puss puss och kärlek flickan




Ovido - Quiz & Flashcards