Alla inlägg under februari 2014

Av Jeanette Inkerö - 18 februari 2014 10:30

Vad har jag varit då..så som jag har längtat efter att få skriva av mig, få min egna tid..känns som det kommer att dröja fattar inte hur jag har lyckats få så mycket omkring mig, fast jag vet ju att det är jag i ett nötskal, jag måste lära mig omprioritera och framför allt prioritera mig själv lite bättre.


Men hur lätt är det när man är en stor familj där man får släcka bränder här å där, skydda och ge hopp. Jag hoppas på en härlig och fin vår och att jag hittar mitt fokus igen på mig själv...gud det låter ego när jag skriver känner jag, men så är det faktiskt inte utan det handlar om min stimulans och överlevnad.


Nu blir det iaf ett par härlig dagar i fjällen igen...vi åker till Sälen med killarna, första gången för mina ska bli så kul att se hur de reagerar och vad de tycker om det...mys...


Christer skall kolla på ett jobb samtidigt en sådan där gammal stuga som ska göras iordning

  riktig dalarhus...som ligger i Gammelgården

  här gäller det att vara smart och ta tillfället i akt och landa, vara sann mot sig själv och producera harmoni..och kärlek..


puss och kram flickan  

Skapa flashcards