Direktlänk till inlägg 19 mars 2014

PMS!!!!

Av Jeanette Inkerö - 19 mars 2014 09:26

Kommer gladeligen till vår familj en gång i månaden...som tur är stannar den inte så länge, men under denna tiden så händer det nått konstigt med mig och min kropp och mitt sinne...

  

Ibland blir jag sur, arg, grinig....

 

och känner att jag skulle kunna vara det hela dagen lång...knäppt..så medveten men ändå kan jag inte hejda detta!!

 

men oftas så känner jag så här.........ÄMM...min egna förkortning till ÄLSKA MIG MERA!!


Jag känner mig så jävla ensam, övergiven, tjock,ful,misslyckad, inte älskad....ja listan kan nog bli lång ..helst av allt vill jag krypa innan för skinnet på min man, få vara där inne hela dagen lång, om inte annat iaf så vill jag ligga i sängen el sitta i soffan nära honom och höra honom säga hur mycket han älskar mig...ALLTSÅ HELT ÄRLIGT...detta är inte jag...vrider ju av huvudet på både mig själv och mannen med dessa känslor och tankar...

 

Ja ja det är då inte lätt att vara kvinna alltid el heta Jeanette som är en sådan dramakvinna..och min stackars man som får utstå denna förvandling i mellanåt..


Nu är jag på banan igen och kan åter bygga upp ROM för oss alla och rädda världen...ge mig kraft..


I natt åker kärleken till Hemsedal...utan mig...   som tur är så tar flickorna hand om mig på fredag...lite utgång, få göra sig fin...dricka Cava..och mysa  ..men jag kommer längta ihjäl mig efter honom...  


  Christer     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Inkerö - 2 mars 2018 14:47

Sällan jag får Nej!! Ja faktiskt så svider det lite i egot men så otroligt bra för mig och så himla stolt över personen ifrågan som sa Nej. Kanske kan tyckas mycket märkligt och konstigt mmm visst det kan jag förstå och hålla med om, men vi är alla o...

Av Jeanette Inkerö - 1 mars 2018 19:15


Livet...   Vad hände vad glömde jag påvägen egentligen? Sitter i soffan och scrollar igenom från år tillbaka på bloggen, jösses vilka ambitioner vilken livsglädje jag hade, så mycket som jag planerade så mycket som jag ville. Undrar lite varför j...

Av Jeanette Inkerö - 24 februari 2015 15:45

Mmmm som alltid när jag känner mig lite låg så behöver jag skriva av mig lite, varför jag dela min tankar här är väl för att kanske få någon slags bekräftelse och gehör utefrån..alla behöver vi bekräftelse på ett eller annat vis.   Just nu är min...

Av Jeanette Inkerö - 27 december 2014 23:28


       Lite lördags tankar i min ensamhet..mannen har somnat och som vanligt är jag uppe sent.    Funderar lite kring rätten om kärlek, har man någon sådan? Hur är man mot den man älskar..sann,ärlig,generös,öm,snäll el ljuger man, falsk, t...

Av Jeanette Inkerö - 15 december 2014 17:37

vill bara gå å lägga mig så att den tar slut och att jag har changsen på en bättre morgondag. För många är ju julen helt fantastisk för alla som har det sådär jädrans bra...lyckliga familjen..vilket jag glädjs med, men med ens då det blir förändring ...

Ovido - Quiz & Flashcards