Direktlänk till inlägg 19 oktober 2014

Söndagsmorgon ❤

Av Jeanette Inkerö - 19 oktober 2014 10:25

  

   

En helg går så himla fort, redan söndag...morgonmys med man och Lisa....Lisa som blivit så stor , genom våra barn märker vi hur fort tiden rusar...hihi..även om nu minstingen i familjen är en liten hund!!! 

Nu frulle...mannen gör äggröra underbart att bli så bortskämd på morgonen ...sen blir det att få nått vettig gjort denna dag...fotbollsmatch och simning står på schemat. ...


Love love ❤


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Inkerö - 2 mars 2018 14:47

Sällan jag får Nej!! Ja faktiskt så svider det lite i egot men så otroligt bra för mig och så himla stolt över personen ifrågan som sa Nej. Kanske kan tyckas mycket märkligt och konstigt mmm visst det kan jag förstå och hålla med om, men vi är alla o...

Av Jeanette Inkerö - 1 mars 2018 19:15


Livet...   Vad hände vad glömde jag påvägen egentligen? Sitter i soffan och scrollar igenom från år tillbaka på bloggen, jösses vilka ambitioner vilken livsglädje jag hade, så mycket som jag planerade så mycket som jag ville. Undrar lite varför j...

Av Jeanette Inkerö - 24 februari 2015 15:45

Mmmm som alltid när jag känner mig lite låg så behöver jag skriva av mig lite, varför jag dela min tankar här är väl för att kanske få någon slags bekräftelse och gehör utefrån..alla behöver vi bekräftelse på ett eller annat vis.   Just nu är min...

Av Jeanette Inkerö - 27 december 2014 23:28


       Lite lördags tankar i min ensamhet..mannen har somnat och som vanligt är jag uppe sent.    Funderar lite kring rätten om kärlek, har man någon sådan? Hur är man mot den man älskar..sann,ärlig,generös,öm,snäll el ljuger man, falsk, t...

Av Jeanette Inkerö - 15 december 2014 17:37

vill bara gå å lägga mig så att den tar slut och att jag har changsen på en bättre morgondag. För många är ju julen helt fantastisk för alla som har det sådär jädrans bra...lyckliga familjen..vilket jag glädjs med, men med ens då det blir förändring ...

Skapa flashcards