Alla inlägg den 1 mars 2018

Av Jeanette Inkerö - 1 mars 2018 19:15

Livet...


Vad hände vad glömde jag påvägen egentligen? Sitter i soffan och scrollar igenom från år tillbaka på bloggen, jösses vilka ambitioner vilken livsglädje jag hade, så mycket som jag planerade så mycket som jag ville. Undrar lite varför jag avvek från mina drömmar undrar oxå ifall det är försent  eller om jag kan sätta alla mina gamla/nya planer i verket. Ja något att fundera vidare på och drömma mig bort, jag som älskar att drömma jag är nog en stordrömmare i allra högsta grad...älskar det och älskar när man inte tar allt så himla allvarligt, varför ska livet vara så komplicerat många gånger..fattar inte det, en vacker dag är det ju slut...och den där listan alla snackar om..dags att skriva den har sätta "check" 


Tänkte att jag skulle komma igång igen att skriva ner mina tankar, min värld, mitt behov och allt där emellan  hitta min glädje i mina ord....love love flickan....livsglädje  

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards