Alla inlägg den 2 mars 2018

Av Jeanette Inkerö - 2 mars 2018 14:47

Sällan jag får Nej!! Ja faktiskt så svider det lite i egot men så otroligt bra för mig och så himla stolt över personen ifrågan som sa Nej. Kanske kan tyckas mycket märkligt och konstigt mmm visst det kan jag förstå och hålla med om, men vi är alla olika och för mig och min personlighet är detta bra. Balansen i livet, utmaningarna el få allt serverat på ett fat och aldrig behöva längta el jobba för att lyckas det är inte min melodi, visst vill jag stundtals ha allt det där enkla men som person så behöver jag utmaningar, det gör mig till en mer tillfredsställd kvinna   och till en bättre partner och mamma. 


Idag är det fredag och snöar på västkusten, jag han med min långpromenad och varit och inhandlat lite helgmys för mig och killarna...


Och blommor som jag älskar att få ge mig själv idag blev det en härlig blandning av färger...Rosor

   


Love och var rädda om varandra   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards