Alla inlägg under augusti 2011

Av Jeanette Inkerö - 5 augusti 2011 08:57

Mmmm vakna inatt av att min gosse kom och dela sängen med mig...mysigt..han har ont i sina öron pga allt badande, dessa goa killar e ju mera under vattnet än över..:-). Idag är det verkligen tråkig väder så passa bra med en dagsbio...sen förbereda inför morgondagen då besök väntas grill och vin står på listan och säkert ett och annat bad me....   ...

Av Jeanette Inkerö - 2 augusti 2011 23:19

  Åter en dag vid havet...är lyckligt lottade jag och mina killar av att kunna bo så nära havet...men idag har vi badat så mycket så min Oscar har blivit sjuk..suck...hoppas det är en snabbis på besök för sommar förkylningar är alltid så långdragna...gillar inte..   dags för sängen man vet ju aldrig hur natten blir....

Ovido - Quiz & Flashcards