Alla inlägg under september 2011

Av Jeanette Inkerö - 15 september 2011 07:22

Ja det var la väntat TRÄNINGSVÄRK, dock inte så mycket som jag trodde och tur e la det för då hade jag inte kunnat komma ur sängen idag..hihi...

Fick min nya iPhone igår...snygg...men det hjälper ju inte när man inte fattar nått...gud hur svårt ska det vara och föra över allt till det nya sim-kortet....aahhh blir tokig sådant irriterar mig...så bli till ett besök i telebutiken idag då..


Av Jeanette Inkerö - 14 september 2011 07:37

Å härliga onsdag....vakna med ett ryck när kl ringde...måste säga att jag älskar att sova...och är riktigt bra på det...hihi...men nu är det dags för ett pass på gymmet....Nu när jag inte har nått jobb har jag ju hur mycket tid som helst att lägga på mig själv, funderar på om jag inte skulle ta och göra det.....tajta till kroppen lite...inför nästa badsäsong......  

Av Jeanette Inkerö - 13 september 2011 18:16

Mina älskade dojjor....va ute och fotade en kväll på fästningen i kungälv...ett band som lira och så härligt och få vara där, kände mig fri när jag gick där med min kamera..nått jag gärna skulle vilja göra mera av min tid...Nu är jag arbetslös och känner hur det kryper i kroppen på mig..bara måste hitta ett jobb igen..inte min grej alls och gå å dra på dagarna...nu blir det en hel del träning men endå....suck...och inte bli det mycket över i plånboken heller för den delen...det suger faktiskt...men mitt i alla kaos som mitt liv bruka vara i så har jag hittat tillbaka till min underbara man..så lycklig över det...så nu är det bara att hålla huvudet högt.... kanske oxå skulle ta och skriva lite mera här nu när tiden finns...blir varken hackat el malet någonstans känns det som..skratt...men då är det dags att ta hand om läxläsningen... 

Ovido - Quiz & Flashcards