Direktlänk till inlägg 9 december 2012

2:a Advent..

Av Jeanette Inkerö - 9 december 2012 11:57

Fredagarna när vi skiljs åt brukar jag ha mys med mina barn och Christer med sina...men nu gick det inte längre, vi åkte dit och så gått att få vara tillsammans..Lördagen gick i jul bakstecken..efter lite småprotester kom vi iväg till "landet" hihi..vi kallar det så..när vi är i Kode är vi i city..hmm knäppt...vi fick iaf både bakat godis, mandelskorpor och pepparkakshus..och klätt granen...så nu har då julen kommit in i huset..mysigt.

    Jenny och killarna var med och fixade...kärleken hade la lite lätt panik när han såg pepparkakshuset..fniss...byggkonstruktionen blev lätt sne och sen utsmyckningen gick över gränsen, men kul hade de iaf och det är ju det viktigaste..väl klara åkte vi tillbaka och hade kvällen i kode...middag och så mycket bättre + lite försmak på Linns dans uppvisning till lördagen..ser så fram emot detta hon är grym..inom ett par minuter var även killarna upp och dansade och musik,skratt och tokigheter i soffan...mmm härliga ungar..  


Efter lördagens fest, så såg det ut i garaget allt hade bara ställts in, så en lätt röjning och lite spelning hans det med igår kväll, så härlig att bara kunna få sitta där med ett glas rött och lyssna...får gåshud varje gång..aahh han är så duktig på sina trummor...och så snygga nu de nyinköpta är..svarta, högblanka coola...


I torsdags var hela huset fullt av finnar...hihi...fick besök av Christers far och fru samt bror och svägerska...ett riktigt gått möte..så glad...så mysiga mmmm känns riktigt gått för oss båda, va lite vad som behövdes och vår kärlekssaga fick vi berättat om...den är ju faktiskt rätt unik..och blir starkare för var dag..så härligt..nu ser jag faktiskt fram emot att åka till Haparanda..  


Ja lite fransar då så här på 2:Advent får det bli...bara jag och min minste hemma..övriga familjemedlemmar är på 5:kamp och julklapps in handling...


  ....och snart kommer det snönflingor har börjat att yra utanför mitt fönster..


Puss och kram flickan...




 
 
Ingen bild

MickeB

10 december 2012 14:06

Fasiken vad du mår gott, det är så härligt att läsa!!!
Nu är det måndag och dagen har bara rusat iväg här... men så ska det vara fullt ös snudd på medvetslös!! Kram Kram från Metropolen Kungälv

Jeanette Inkerö

11 december 2012 10:51

Ja jag kan bara hålla med...herregud är ju ena så man får nypa sig själv i mellan varven..hihi...Ja stressiga dec med alla klappar, mat och fix inför jul..men tar det med ett leende...njuter verkligen..kram kram från havet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Inkerö - 2 mars 2018 14:47

Sällan jag får Nej!! Ja faktiskt så svider det lite i egot men så otroligt bra för mig och så himla stolt över personen ifrågan som sa Nej. Kanske kan tyckas mycket märkligt och konstigt mmm visst det kan jag förstå och hålla med om, men vi är alla o...

Av Jeanette Inkerö - 1 mars 2018 19:15


Livet...   Vad hände vad glömde jag påvägen egentligen? Sitter i soffan och scrollar igenom från år tillbaka på bloggen, jösses vilka ambitioner vilken livsglädje jag hade, så mycket som jag planerade så mycket som jag ville. Undrar lite varför j...

Av Jeanette Inkerö - 24 februari 2015 15:45

Mmmm som alltid när jag känner mig lite låg så behöver jag skriva av mig lite, varför jag dela min tankar här är väl för att kanske få någon slags bekräftelse och gehör utefrån..alla behöver vi bekräftelse på ett eller annat vis.   Just nu är min...

Av Jeanette Inkerö - 27 december 2014 23:28


       Lite lördags tankar i min ensamhet..mannen har somnat och som vanligt är jag uppe sent.    Funderar lite kring rätten om kärlek, har man någon sådan? Hur är man mot den man älskar..sann,ärlig,generös,öm,snäll el ljuger man, falsk, t...

Av Jeanette Inkerö - 15 december 2014 17:37

vill bara gå å lägga mig så att den tar slut och att jag har changsen på en bättre morgondag. För många är ju julen helt fantastisk för alla som har det sådär jädrans bra...lyckliga familjen..vilket jag glädjs med, men med ens då det blir förändring ...

Ovido - Quiz & Flashcards