Alla inlägg den 13 september 2012

Av Jeanette Inkerö - 13 september 2012 17:29

Fan att vi ska prata så olika språk...både på jobbet och i hemmets vår...märks att man är av olika kön det manliga och kvinnliga...och sen då en som jag, som har förmågan till att förstora upp saker och ting till det oändliga...en lite flamma kan lätt bli ett eldklot...hehe...

Jag blir ibland mest orolig för mig själv...  lägger energi på småskit..men av någon andledning kan det bli världsproblem...är väl därför jag lärt mig med åren, att bäst för att det inte ska bli ett atomkrig så måste jag ventilera...få ur mig det....


Har varit 2 intensiva dagar på jobbet och stressat hem för att barnen ska hinna med sitt...önskar mig en liten lättare vardag...men som kvinna så ska man väl lösa de mesta problemen..där av skillnaden på oss man/kvinna...vi bara löser det, tänker och planerar...för ALLA...typ..iaf jag..och nu är jag trött...skönt med fredag i morgon..få njuta av lite ledig dag så att säga...


Mmmm lite gnällig idag...vet...men är den tiden i månaden..och inte mycket göra åt det...blir väl bättre på måndag...  


Såå då är det dags för att göra Mia fin...hej hopp nästa inlägg bli glatt....får vi fan hoppas...


puss och kel   



Ovido - Quiz & Flashcards