Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Jeanette Inkerö - 15 oktober 2013 10:22

Dagar och veckorna går så himla fort...jul snart och sen sommar igen, vilket är helt underbart..älskar sommaren mest av allt.


Vi håller på för fullt hemma med att bygga vårt uterum, kommer bli så fint och längtar tills vi ska ha våran lilla invigning den 13 dec med lite glöggmys   och fina vänner...som många flickor har man ju redan möblerat klart innan ens golv och tak är lagt..hihi men vem kan låta bli..är ju så himla förtjust i New England stilen iaf när det gäller utsidan så jag har hittat denna soffa som jag idag ska åka och titta lite närmare på...   sen är tanken att mannen ska spika ihop ett plankbord och tillhörande bänk...mmm kuddar och plädar och massa levande ljus så är det klart...men en lite bit kvar är det...  


Sen har jag massa nya projekt på gång.....min lillstuga är snart ledig och vi har faktiskt bestämt att inte hyra ut den mer än på helger och veckor tillsommaren, ska måla om och inreda smakfullt och har faktiskt redan en helg bokad framöver...så himla mysigt...med frukost...så kanske jag närmar mig mina mål som jag haft i många år....ett eget litet bed and breakfast..    


Ha en härlig fortsatt tisdag...puss flickan

Ovido - Quiz & Flashcards