Alla inlägg den 1 april 2013

Av Jeanette Inkerö - 1 april 2013 21:00

Kan väl kanske uppfattas som ett skämt när jag nu efter 2 månaders vila börjar skriva lite igen...hehe...men det har varit mycket och lusten har inte riktigt funnits där heller,  fast är väl kanske inte hela sanningen men ibland måste  fingrarna stillas även om det finns hur mycket som helst att skriva om... jag älskar ju drama och inte alltid det passar in ...så många som kan bli berörda och kan misstolkas..osv å det vill jag ju inte...  


Nå väl..få la skriva lite om mig i stället...händer ju inte så mycket i mitt liv precis...iaf tycker jag själv att det ibland går såååå långsamt...fast när jag tänker efter så händer det kanske lite väl mycket mellan varven....JAG SKA JU GIFTA MIG...herregud första och enda gången som jag av hela mitt hjärta vill...jag är fullständigt knockad av kärlek när det gäller denna man...han är mitt allt..  


Så nu har jag helt plötsligt jävligt mycket att göra iaf när det gäller min träning...aahhh varit lite si å så kring den el maten får jag väl tillägga..tränat har jag gjort men nu är det dags att på allvar tänka på vad jag för till min mun...    En kropp som denna...jaja drömma måste man väl....hihi



 

Hitta denna bild......underbar...


Puss och kärlek...hörs i morgon...flickan  




Ovido - Quiz & Flashcards