Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Jeanette Inkerö - 10 augusti 2013 17:05

En kund till mig sa igår...herregud Jeanette!! när jag träffa dig första gången så var du så himla klar över att det då inte ska komma någon man innanför denna dörren....nästa gång jag kom var du KÄR!!


Och nu är jag gift!!  


Ja detta året som gått har kanske inte allt varit så självklart, vi har haft mycket emot oss och så sår som ska läkas och tas omhand, förstå och gå vidare i livet...allt det där har vi haft med oss...men en sak har jag hela tiden gjort jag har stått fast vid mina känslor min tro och mitt jävlaranamma på att detta ska gå vägen....och vi båda har fått en uppenbarelse som heter duga...


Nej det var inte kärlek vid första ögonkastet utan vänskap, stöd och förtroende som vår relation byggde på, sen gick du ju förstås väldig fort när kärleken kom in...hehe...vi är varandras själsfränter...


Idag är det 2veckor sen vi gifter oss...så mycket lycka, så mycket skratt det var denna dagen och så fanns det även lite tårar lite oro och lite rädsla...för hur det än var så var det ju första gången för mig...jag var så nervös..svepte glas efter glas med bubbel..så jag va la lite på lyset när jag sa JA...fniss.. men det är just det som är så otroligt härlig med min Man jag kan vara den jag är och tvärtom...utan honom är jag halv!!

                    Lite bilder....  


Vi hade först bara tänkt att vara helt själva men vi beslöt att dela vår lycka med några få..tyvärr var Christer Mamma med man bortresta och syster...men annars så...


                          


så mycket pussar, skratta och lyckotårar....


      och en helt galet fantastiskt middag på Johanskrog på Marstrand...


Några dagar senare drog vi iväg på bröllopsresa till ljuvliga Sicilien...

              och dit ska vi igen...love   



Puss & kram flickan...

Ovido - Quiz & Flashcards