Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Jeanette Inkerö - 23 juni 2011 22:16

    ...röjer i tvättstugan....aaaa e ju inte sant fattar inte vad allt kommer ifrån, funderar starkt på att anlita tvätt och stryk hjälp...vilken lyx det skulle vara att få komma hem till en tom och ren tvättstuga...jaja bara å drömma vidare..


 Blev i alla fall ett något kallt dopp för mellan sonen sen raka vägen hem och på men löparskorna och ut på en 2,5km känner mig så stolt att jag fixar detta, är ju ingen löpartjej precis, men nu har man ju en del framför sig...


Till kvälls mat blev det jordgubbar och flingor....killarna älskar det...och man kan ju knappas äta förmycket att dessa ljuvliga och förförande bär...   Då är det la bara för mig att knyta mig oxå för att orka med morgondagen..MIDSOMMAR...

Av Jeanette Inkerö - 23 juni 2011 08:29

Då ska man försöka komma iväg i tid från jobb så man hinner handla lite med alla andra sena lätt stressade människor inför midsommar...blir så trött på mig själv varför jag inte tar och fixar detta i tid...men men...har iaf sovit som en stock och trodde att jag skulle orka ta mig ut för att springa min lilla runda nu på morgonen ...hmmm..men inte då, får bli till kvällen istället..känns som det kan bli en vacker dag...  va rädda om er där ute....  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards