Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Jeanette Inkerö - 24 juni 2011 07:45

Å vakna kl 7 av att klockan ringde och lulla upp ur sängen för att slänga in en janson i ugnen! Åter ner i sängen med lite kaffe läsa lite mail och njuta en stund innan dagen sätter igång på allvar...kommer minst sagt att gå i ett, först upp till Tjörn/Orust sen hem igen för att fira kvällen med pojkvännen och vänner....bäst av allt är ju att vädret ser lovande ut iaf här på västkusten........



Det där mailet som kom i morse får vi nog återkomma till....kärlekens lagar är inte alltid så lätta att följa...och mina fötter är då svåra att hålla varma..ska gud veta..blir ibland så trött på mig själv...suck...att jag inte bara kan sätta mig tillbaka lite och njuta...men men det är la det som kallas livet skulle jag tro...


En härlig dag till er alla....   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards