Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Jeanette Inkerö - 11 oktober 2012 19:28

Sitter i köket med ett glas vin...några små droppar ska vänta in mannen, för han är ute i huset men pappi och drar tråd...mmmm..de kommer då bra överens..hihi..ibland säger pappa saker som jag aldrig har hört honom säga förut "väldigt lovande"...i alla fall när det gäller valet av mina män i mitt liv..och kärleken har då lyckats linda honom om sitt finger...de gillar varandra, är ju faktiskt riktigt skön för tänk om det vore tvärtom...  


 

 

Det börjar likna nått här hemma hos oss...så mysigt när det grejas och att vi båda gillar det är ju underbart...ser så fram emot nästa sommar....  


Imorgon är det frissan....hmmm och jag hade tänkt klippa av mig håret....men....nu vill jag inte det längre...herregud ibland undrar man hur man orkar med sig själv...fniss...men till saken hör den att jag köpte en natt produkt till håret som jag lägger i fuktigt ny tvättat hår innan jag lägger mig och på morgonen är det så silkeslent så jag kan bara inte klippa mig nu...får bli topparna, tur min söta frisör vet om att jag vänder fort i mina planer hon kommer knappast att bli förvånad...hehe  


Imorse när jag vaknade såg det ut som om ett atomkrig ute vid havet,,,helt galet, vilken dimma så tjock, men grymt häftigt, det var Jonathan som först ropade och pekade och jag snabbt fram med kameran... 

 


 

och nu på kvällen blev himlen ljusrosa och havet vindstilla, kan faktiskt inte titta mig mätt på denna underbara utsikt som vi har här...It´s Amazing...och man är då lyckligt lottad över att få bo så här..  


I morgon är det fredag igen och kärleken checkar ut....   som tur är så ses vi lite på eftermiddagen då bandet ska repa och jag ska fota lite så vi får lite bilder inför vår rockfest...annars så hoppas jag på en vecka som rusar fram för nästa fredag åker vi till KÖPENHAMN och myser....


Ne då är det la lika gått att ta tag i tvätten...


Puss och kram flickan...

Ovido - Quiz & Flashcards