Alla inlägg den 19 november 2014

Av Jeanette Inkerö - 19 november 2014 10:44

Tick Tack Tick Tack...undrar ifall jag oxå kommer att insjukna el om jag har turen på min sida....  Min älskade make är Sjuk..stackarn och så igår blev även min son dålig och ligger hemma i sängen för kurering...mysigt att få vara hemma hos mamma såklart   han skulle nog inte tagit de där ölen och det heta badet igår kväll men så fyllde han ju år och kompisen kom över å myste lite... 


På lördag ska vi iaf gå och se på Jill...min bor och svägerska ska vi gå tillsammans med ska bli så himla kul blir midda på stan och så övernattning på ...gothia towers...Lyxigt  

   

Hon är ju så jävla snygg så man blir ju förbannad!!! Och jag blir ju så sugen på mörkt hår igen..  men det är la inte å tänka på för då får la min frissa sig ett bryt på mig...hahaha...jag och mitt jävla hår alltså ge mig kraft blir knäpp på mig själv ....


Ja jobba på lite sen hem och ta hand om allt och alla som behöver kärlek,värme och omvårdnad..


Puss och kärlek min jord   

Ovido - Quiz & Flashcards