Alla inlägg den 20 november 2014

Av Jeanette Inkerö - 20 november 2014 11:23

Och varför är det så många som är både avensjuka och missunnar lycka till våra medmänniskor, precis som de väntar på att man ska falla, misslyckas bli ensam och ledsen, deprimerad ja listan kan vi ju göra hur lång som helst!!

 

Min fina man fick idag ett jävla dumt påhopp när han var i färgaffären en del människor har då ingen skam i kroppen överhuvudtaget utan samlar info som är ren skit och sprider vidare och säkerligen kokar de ihop liten extra kompott för att det ska blir riktigt smaskigt på toppen......  tänker de inte på att de sårar någon men sina påhopp...alltså skaffa fakta först!!

 

Som tur är så pratar vi om ALLT och lite till så vi har en styrka till att kunna bemöta sådant här, men tänk de stackarna som inte har det och lyssnar...godegud...


När man som i vårt fall träffas när man är lite äldre så är det ju lätt hänt att det dyker upp gammal skit och framför allt en besvikelse hos någon annan "stackars"krake som inte fick "prinsessan"   alltså ta det som en man och gå vidare, vissa människor passar inte ihop så enkelt är det.

 

Jag trodde aldrig att jag skulle gifta mig har för den delen aldrig velat och känt att det varit rätt, så mycket som fattas och det är ju inte så konstigt vi lever många i relationer som är 60/70% det har jag själv gjort men inte längre jag älskar mitt 100% liv med min man...  


Skitsnacket kommer väl alltid bestå och jag kommer väl alltid bli irriterad och förbannad sådan som jag är...

Men som tur är har jag fantastiska, underbara, finaste vänner runt mig som månar om min lycka ni betyder mest...massa kärlek till er...


Love love flickan


Ovido - Quiz & Flashcards