Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Jeanette Inkerö - 12 mars 2014 09:37

 Det finns två stycken Alexander i våran familj där av har det blivit att vi kallar dem för lill och stor alex...hihi...och idag är det då "lill" alex födelsedag...hipp hipp hurra...  

Denna fina kille kom in i mitt och vårt liv för snart 2 årsen och han har gjort en fantastisk utvecklingsresa gått från klarhet till klarhet..så stolt över att han är min bonuskille och ser framemot massa roliga år tillsammans  


Galen morgon blev det iaf...hade tänkt att fixa lite för kalaset ikväll,  

men den tanken fick jag avbryta fort...han komma ut från duschen och få på mig lite kläder innan stora flickan kommer in och säger att moppen inte startar...ja vad gör man, på med resten och packa snabbt...blött hår och solglasögon på sen iväg...  

men vad gör man inte för sina barn, så länge jag räcker till finns jag där...men ibland undrar jag vart tog mitt gamla liv vägen...  men det är bara i en liten snabb tanke, skulle inte på nått sett vilja byta tillbaka...mitt liv är underbart, har världens bästa man!!!


Snart iväg till affären och inhandla lite gott att äta....och ska baka klart min tårta...

  en sådan här vill min unge man ha...  


Njut av denna skön soliga onsdag..


Puss flickan  


Ovido - Quiz & Flashcards