Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Jeanette Inkerö - 13 mars 2014 11:43

Och min sista arbetsdag för denna veckan, i morgon ska jag åka upp till mamma i Lysekil och bara mysprata, strosa, luncha och lite shopping kanske...


Imorse när jag vakna kl 05.45 mmm brukar gå upp då för att servera min man kaffe på sängen...när jag skriver detta och läser det samtidigt så låter det ju väldigt gammalmodigt..  och undrar över mitt egna beteende...haha men tycker det är riktigt mysigt med den där kaffestunden ihop..men iaf vårt sovrum brukar det vara rätt så svalt ibland till och med så pass kallt att man har svårt att gå upp, men snabb som jag är så rusar jag ut i köket och där brukar det vara varmt och skönt!!! BRUKAR!!!! Men i morse var det då inte utan tvärtom....IsKallt!!!..


 

Trodde ju först att nu fan har vårt system slutat att fungera  ....men sen känner jag hur det drar runt bena...omg...dörren i tvättstugan hade varit öppen hela natten...men va fan...blir så trött..


Nå väl verkar som vi haft en nöjd katt iaf..mannen tyckte sig ha hört henne men trodde väl att det var inbilldning...el hur...hon har la haft fest i natt..sprungit fram och tillbaka som en liten sessa....  


Ja i morgon kommer det åter en hög med virke..dags att bygga altan igen på baksidan av huset och så givet en lite snygg inramning av poolen..


Ha en fin   torsdag..


Love F

Ovido - Quiz & Flashcards