Direktlänk till inlägg 9 oktober 2012

Fattar inget...

Av Jeanette Inkerö - 9 oktober 2012 06:49

hur är det möjligt att jag helt plötsligt har blivit så morgonpigg...  klart jag somnar ju nu förtiden innan 22...el nästintill iallafall...gick upp dag och gjorde kaffe kl halv 6, tände lite ljus och hörde hur det smattra mot fönstret ute av allt regn...rätt mysigt när man slipper att gå ut..hihi..

Min fina Alex kom hem igår för en snabb visit, mmm kärlek det när de bara dyker upp sådär..han längta lite efter mammi..  riktigt gått å få krama om lite säga godnatt och få göra frukost....mm moderskärlek de...


Igår blev golvet klart i lillstugan.....ååå vad fint ett riktigt vackert trägolv som sen ska målas...ska ta lite bilder och visa, bara städa ut lite först...och förhoppningsvis så ramlar elektrikern in idag...den gubben kan man dock inte lite helt på..heheh..den gubben är nämligen min lilla pappi...man får allt ringa ett par gånger och låta som man sitter i sjönöd för att det ska hända nått...men el-ritning är gjort..min kärlek fixa den igår..blir hur grymt som helst...


Händiga män..alltså jag bara älskar dem, så jävla attraktivt passar mig perfekt, jag skulle nog inte fixa en kostymnisse även om det självklart kan vara trevliga osv...men en förkärlek till hantverkare har jag alltid haft och den kommer att bestå....love   them....


Fattar ni vad tiden rusar fram, herregud snart mitten på okt, och snart åker vi till Köpenhamn för en helg med massa mys tillsammans med flickorna...längtar dit, bara få strosa omkring lite lätt shopping äta och dricka gott, bli fulla och galna...nää där tog jag nog i...kvalitetstid tillsammans får det bli..


Ja godingar idag blir det lite jobb, och matinköp...har börjat inse att det är väldig få som är min ålder som handlar mat, för varje gång jag är i affären så är det bara massa aktiva pensionärer som yr omkring och tar massa plats..det får mig att undra om vi yngre kanske köper den där matkassen?? Isåfall är det nog dags för mig med för jag känner mig väldigt ensam och utsatt när jag är i mataffären nuförtiden...  


Dags för dagens frulle här ute vid havet


Puss och kärlek...flickan










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Inkerö - 2 mars 2018 14:47

Sällan jag får Nej!! Ja faktiskt så svider det lite i egot men så otroligt bra för mig och så himla stolt över personen ifrågan som sa Nej. Kanske kan tyckas mycket märkligt och konstigt mmm visst det kan jag förstå och hålla med om, men vi är alla o...

Av Jeanette Inkerö - 1 mars 2018 19:15


Livet...   Vad hände vad glömde jag påvägen egentligen? Sitter i soffan och scrollar igenom från år tillbaka på bloggen, jösses vilka ambitioner vilken livsglädje jag hade, så mycket som jag planerade så mycket som jag ville. Undrar lite varför j...

Av Jeanette Inkerö - 24 februari 2015 15:45

Mmmm som alltid när jag känner mig lite låg så behöver jag skriva av mig lite, varför jag dela min tankar här är väl för att kanske få någon slags bekräftelse och gehör utefrån..alla behöver vi bekräftelse på ett eller annat vis.   Just nu är min...

Av Jeanette Inkerö - 27 december 2014 23:28


       Lite lördags tankar i min ensamhet..mannen har somnat och som vanligt är jag uppe sent.    Funderar lite kring rätten om kärlek, har man någon sådan? Hur är man mot den man älskar..sann,ärlig,generös,öm,snäll el ljuger man, falsk, t...

Av Jeanette Inkerö - 15 december 2014 17:37

vill bara gå å lägga mig så att den tar slut och att jag har changsen på en bättre morgondag. För många är ju julen helt fantastisk för alla som har det sådär jädrans bra...lyckliga familjen..vilket jag glädjs med, men med ens då det blir förändring ...

Ovido - Quiz & Flashcards