Alla inlägg den 20 november 2012

Av Jeanette Inkerö - 20 november 2012 07:08

Jag brukar alltid ha mysmorgon med min älskling när vi är tillsammans, men igår glömde jag ställa kl på rätt tid för att hinna....så trist...morgonstunden är en mysig ritual som skapats här hemma hos oss...lite helig så att säga...så det det blev kaffe i min egna ensamhet och känns sådär...helt ärligt!!!


 

 


   


mmmmm...inte riktigt så det brukar se ut här hemma, men visst ser det mysigt ut och jag känner att min ensamhet inte känns lika tråkigt längre när man ser dessa härliga bilder....  



Ja igår var jag och tog en kopp kaffe men min fina och bästa vän Anna...vi har inte setts på ett tag och det har allt känts...och vi kände båda att det inte är intressant att få ha så lite tid tillsammans...även om man har en relation med en man så har man ju oxå en annan typ av relation med sin väninna som är minst lika viktig..hmm om inte viktigas!!

Tog mig oxå tiden och gick lite snabbt i affärerna på gatan, och hamnade i en väldoftande butik som jag besöker rätt ofta...sköna produkter och en härlig, mysig personal de har då alltid det där sköna leendet på läpparna när man kommer in...


Vi bytte några ord, lite skratt lite kloka ord men oxå lite sorg...livet är inte alltid en ständig lyckoresa...besanna mina ord..som min pappa har sagt..allt kan ta slut med en förskräckelse...men genom att blunda, be om hjälp, få ventilera, så sakta men säkert kommer man tillbaka finner sin inre styrka och blir sann...är ju inte alltid så lätt men jag hitta den och lovar att som oxar vi är kommer du att finna styrkan och hitta vägen...allt handlar om LIVET...  


Jaha då ska jag ta mig igenom denna dagen...känns lite sådär, exet vill träffas..och jag har då inte mycket att säga till honom, men tydligen så hade han mycket att säga mig...blir så trött..ska detta aldrig ta slut...10 år till sen är killarna stora...tack och lov är så himla trött på denna man och all skit han drar med sig för att oxå lyckas påverka mig...grrr...stålsätta mig till 1000...han är inte värd det...ja vet och jag intalar mig själv det så ofta...men ändå!!!


Ha en fin dag...puss och kärlek..flickan



Ovido - Quiz & Flashcards