Alla inlägg den 27 november 2012

Av Jeanette Inkerö - 27 november 2012 20:39

så känner jag att jag nu ska försöka gilla detta med BASTU....herregud..gick in där i typ 2sekunder och kunde inte andas...lätt panik!! Under dessa få sekunder jag var där inne försökte jag oxå föreställa mig hur det nu ska kännas att bli piskad..det känns som det kommer göra ont!!...   och att jag sedan ska dricka öl och äta korv känns väldigt långt bort..för då blir jag nog piskad på gymet oxå...hmm svåra val detta..men allt som är lite annorlunda och jag frågar om det nu ska vara på detta viset så får jag ett härligt svar...DET ÄR FINSKT...hihi..e han inte för go...så av bara farten så får vi nog fixa finska flaggan och hissa upp här till sommaren...bli ju kul..  


  KÄRLEK...


Åkte iväg en sväng till affären förut och handla lite kvällsfika till barnen, jag själv gick med högt huvud förbi godiset...tog mig en påse mandlar för kris stunder..stolt över mig själv..när jag närmar mig mitt hem igen lyser det så fint i fönstren av de advents stjärnor jag satt upp, allt detta tråkiga mörker ger ändå ett värmande och inbjudande intryck, alla fina lampor och levand ljus..mys på hög nivå...


Nu en kopp te och röj i köket..snart dags för sömn..natti min jord..


P&K Flickan  


Ovido - Quiz & Flashcards