Alla inlägg den 23 november 2012

Av Jeanette Inkerö - 23 november 2012 06:56

Som kommer börja med ett tufft träningspass med min underbara PT i stan...  ..sen kommer dagen gå i ett, handla, handla och handla inför helgen..sen baka ...blir bara kaffe och tårta   inför söndagen..man kan ju inte alltid hålla på som en dåre och så har jag ju ett sådant litet kylskåp...kan man skylla på det??...Nej nej..så igår beställde jag ett nytt....  ett mycket större och ett svart...

 

känner mig väldigt nöjd..mitt söta rosa smeg kylskåp kommer få sin plats nere i studion/gästhuset... tapeter är nu beställda och elektrikern har gjort sitt...nu är det inte långt kvar..snart dags att dra till IKEA...av bara farten fick jag även beställt 2 coola lampor som ska hänga i lim träbalken...får lägga upp bild på dem senare...men de är kromade och med svartaprismor inte så stora och lite  av en diamant  i formen...väldigt annorlunda och delikata...


Ja fredag och kärleken checkar ut...ska hem till sina änglar...mmm...vi flänger fram och till baka..men vi gör det med leendet..även om saknaden är där..men är ju bara 5km mellan oss..så JAG överlever iaf..hihi...


Om en vecka ska vi ha en stor FEST..en Rockfest...herregud kommer bli så kul..prova kläder igår...och är rädd att jag kommer att prova ett antal gången till..men tror jag har hittat rätt...Nu ska jag bara ro allt i land med resterande som behövs...mat, ljus, glögg....nagellack, läppstifft...alkoholfritt...eller nja det skiter vi nog i..får bli vatten för dem som inte dricker...fniss...


Min jord..nu ska jag kliva upp ur sängen och packa gymväskan och väcka min små..


Ha en underbar dag....love flickan  



Ovido - Quiz & Flashcards