Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Jeanette Inkerö - 4 januari 2013 21:47

...sitter och lyssnar på honom på TV och drömmer mig bort till den kvällen som jag och min väninna hade för ett årsen i stan....väldigt kul!!!


Ja hur e det annars da...ja inte fan vet jag...känns ibland som mitt liv är en berg och dalbana...och det går då fort i backaran...suck...kan man fly från problem.....NEJ!! är då min åsikt...kan man lägga dem åt sidan?? Nej!!! bör man tro att de försvinner av sig själv?? NEJ!! Förhelvete problem försvinner inte av sig själv....är ju NEJ NEJ NEJ hur man än vänder och vrider på frågan...så ni med problem...ta tag i dem....NU!!!  


MMMM sen har jag tränat idag...fan va det är gått...bara älskar att komma ner till stan och få sin dos för att klara veckan och känna styrkan   i både kropp och sinne....och framför allt efter jul ledigheten....med mat och godis


Och på söndag ska vi kika på resa till Barcelona jag och Lotta...  


Ja godnatt då...P&K Flickan 


PS.....bara lite irriterad och irriterad  ...sådan jag blir när jag bara ger och ger hela tiden av mig själv...den enda jag sårar är mig själv..så ledsen för det...men som alltid hoppas jag på förändringar för alla i min omgivning som har tappat fotfästet lite....  

Ovido - Quiz & Flashcards