Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Jeanette Inkerö - 6 januari 2013 21:11

Kan inte fatta att jag ibland försöker att vara någon annan när jag bara kan vara mig själv...vad jag menar är att jag är väldig speciell precis som vi alla är, vi har alla olika kvalitéer osv. Om någon är bra på att fiska så kanske inte jag är det utan istället bra på att rensa eländet...samma sak är det ju med våra hjärtan...jag måste lyssna på mitt för annars strejkar det högt..genom att göra mig sömnlös, tappa matlusten, göra mig ledsen osv...  


Jag har alltid varit en hjälpande själ och idag insåg jag att det måste jag fortsätta att vara...och inte vara något jag inte är...för det dödar mig och mitt andliga väsen...


Imorgon är vi tillbaka till verkligheten, en dag kvar för killarna att vara hemma sen är skolan igång...gud vad skönt med rutiner...all denna ledighet gör mig helt färdig...och sen fyller en väldig fin tjej tonåring på ons...och tårta har jag lovat att baka...  


Sov gott och dröm om sommaren...P&K Flickan..  





Ovido - Quiz & Flashcards