Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Jeanette Inkerö - 5 januari 2013 22:29

så får det nog stå på min nästa tatoos...och jag tänkte sätta texten under bröstet...blir fint..   sen är jag lite sugen på ett kors.....detta föll mig i smaken.  


Varit på liten tur på stan idag..som norrmännen säger...hihi...en fika med fina Anna och senare Annika..mmm bokade mig nu för ett skönt, svettigt pass tills på tisdags..MRL...kommer att göra gått efteråt.  


Har precis tittat på Mamma Mia filmen...vet faktiskt inte vilken gång i ordningen..men den gå rakt in i mitt hjärta..är lite jag!!! Självständig, klarar mig självgrejen...stoltheten och gud vet allt...men det finns en glöd i min kropp..en glöd av passion, kärlek och satan i gatan vad det brinner!!!



                                                  
          


God natt och krama varandra ni som är två..finns inget som är mer värdefullt än den som finns vid din sida...P&K Flickan  

Ovido - Quiz & Flashcards