Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Jeanette Inkerö - 6 augusti 2012 13:24

..min rumpa....allvarligt talat vet inte vad som hänt denna sommar men rumpan har gått upp i vikt....visst jag älskar former och är stålt över bakdelen...hihi...men va fan jobbigt när man ska prova snygga tajta röda skinliknande jeans...mmm me like dessa brallor...men uppenbarligen var jag väl i hetaste lagret för att kunna känna att jag skulle trivas riktigt bra i dem...ne gymmet nästa...och 5kg lättare så blir det bra..  


Nu är jag ju inte heller speciellt förvånad över vad som skett...jag är ju för fan kär och äter ju allt som kommer i min väg...fullt normalt...önska att jag oxå var en sådan som inte åt när kärleken kom...men man kan la inte ha tur i allt....


Igår var jag uppe vid stjärnorna igen....aahhh han är helt underbar tror banne mig att dessa resor fram å tillbaka är det bästa som hänt mig...att man kan klicka så med en annan person i livet är då verkligen en gåva, en gåva man måste ta vara på...


Nu är det dags att dra ut en sväng till havet...killarna ska bada...  


och på fredag så sticker vi till Gotland och blir ännu mera förälskade i både varandra och ön...


Va rädda om er i dag...love..flickan



Ovido - Quiz & Flashcards