Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Jeanette Inkerö - 17 augusti 2012 22:28

och när man kommer hem längtar man tillbaka....visste ju inte riktigt hur det skulle kännas att vara tillsammas 7*24 så att säga....men nu vet jag...vi ha mer!!!


Att lära känna en person från insidan istället för utsidan som är nog det vanligaste här i livet...man går på krogen, el genom någon bekant får man höra att han är nått för dig.....så måste jag säga att detta är första gången för mig där jag på riktigt lär känna en helt underbar person, fin och ödmjuk på alla sett med ett sådan varmt hjärta, en sådan kärleksfull man har fått mig att bli fullständigt tokig av känslor som jag inte trodde var möjligt...att dessa känslor skulle få plats i min kropp och än mindre att jag skulle få uppleva dem...nu ser jag bara ljuset och en skön framtid...med min kärlek...


      Morgonmys på Gotland..vaknade till ängarna varje morgon..få sitta ute lite vild av kärlek och livet...en sådan kraft och lycka...


Vi tog verkligen dagen som den kom och många foton togs...hmmm och som vanligt jag på bild då...hihi...


      Så vackert på Fårö......


    Havet nått av det bästa jag vet.....den frihet jag känner när jag är där...


      Dessa små hus.....de va då inte stora förr i tiden...jag hade ju iaf inte fått plats...fniss....


    Mina underbara ungar....så fina men ack så tjötiga.....nästa gång åker vi med hela familjen...ännu mera barn med tack!!


     KÄRLEK!!!



Sov gott min värld...längtar tills i morgon...då är jag med min man igen......



Ovido - Quiz & Flashcards