Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Jeanette Inkerö - 19 augusti 2012 17:11

Tror vi alla föds med vingar...fria vingar, och som är meningen att vi ska andvända. Vissa har turen som har föräldrar som oxå gillar den frihet som skapas när man är medveten om sina vingar, vilken kraft och lycka de kan ge oss i livet. Men det kan oxå vara så att man inte vill skylta med att man har vingar utan väljer att gå med lite sänkt huvud och låta sig bli instängd el vingklippt...


Jag föddes med vingar, men tyvärr blev jag vingklippt under ett antal år, men med en kraft om att överleva gjorde jag mig fri och mina vingar är åter utväxta.....det har gått ett antal år och nu har jag träffat en person som kommit att betyda mycket för mig i livet, en person som jag vill leva med....idag insåg han att hans vingar har varit klippta, men är nu utväxta, han är fri att få sväva och njuta av sitt liv, för allt i världen vill han inte att dessa ska bli klippta igen, eller att få missa den sköna känsla som livet erbjuder....


Våra vingar är vårt liv, vår lycka vår frihet....frihet att få njuta...


Känner att mina Vingar är maxade nu...jag kommer aldrig att tillåta nått annat heller för den delen....


Puss och kram mina änglar där ute som tycker som jag...


 

Av Jeanette Inkerö - 19 augusti 2012 08:32

Fattar inte varför jag känner mig såg låg....men jag gör ju det ibland, och blir ju inte bättre el lättare av att veta att ett visst motstånd finns i närheten...tycker det är så tråkigt :-( vill så gärna vara den där som inte bryr mig, men jag är tyvärr inte den...och då blir det helt klart till min nackdel....alldeles för varmt och blödigt hjärta...


KÄNNER MIG ÖVERGIVET!!!!


Ja jag har mens är väl därför jag är låg...jävla skit, idag hoppas jag iaf att det blir lite gjort på min studio...om inte annat får jag ta mig i kragen och fixa lite själv...kan ju det...:-)


Oscar min goding är på fotboll och minstingen är hemma, i morgon börjar skolan och hösten är på plats...ja dags för frulle och rycka upp mig lite...


Skön söndag...  

Ovido - Quiz & Flashcards