Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

Ensam...

Av Jeanette Inkerö - 18 januari 2013 20:10

och skit tråkigt....alltså mina kids är hemma alla 3 + äldste sonens flickvän...ändå är jag ensam...ligger i sängen med kaffe och tänker tillbaka på veckan som varit...kan inte annat än få mitt leende på läpparna...


Är ju väldig sann av mig, gentemot mig själv och andra för den del med...mmmm och delar med mig om mina tankar och tokigheter gör jag med...medveten om det...blir som en drog måste få ur mig det......är det dålig och ledsamt så skriver jag det och är det lycka och harmoni skriver jag det...aahhh fan vad jag älskar honom mer mer mer mer mermerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...heheh


 


Ja...och nu då..befinner jag mig alltså själv och vet liksom inte vad jag ska hitta på...har plöjt mig igenom böckerna....   alla 3 och bara älskar dem....man kan ju inte annat än bli lite generad, men ojoj...jag blir berörd helt klart...så nu är jag rastlös och vet inte vad jag ska sätta händerna i...


Men imorgon vet jag..då ska vi hjälpa Anna & Tomas de ska äntligen få flyttat in i sitt nya hus...   blir skönt för dem..verkligen...få balans i livet ingen...alla som flyttar och lever lite i kappsäcken vet ju hur skönt det är när allt är klart...livet kommer liksom tillbaka...mmm och snart snart är det vår tur...arkitekten kommer väl med till byggnadsritningarna nästa vecka så vi får in dem och kan sätta igång...å vad jag längtar...


Ja kärleken drar till fjällen "hemsedal" en sväng väl förunnat och gått för honom...liten kärlekshelg där efter sen blir det Barcelona en långhelg med väninna och så i all hast lyckades vi boka en vecka till Samos med barnen...känns väldigt bra...så fullrulle är det minst sagt...älskar det..  


Funderar lite på det där med vuxenmobbning och utfrysning!! Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig där men känner att jag inom det närmsta kommer skriva lite kring det...bli faktiskt rätt irriterad när folk inte fattar att nu är det bra...lämna det gamla och låt det ny få ta sin plats...vi gör alla våra val...och med all respekt...gör mig både ledsen och arg....fyy


Puss och kram..min jord...enda sättet för att tiden ska gå fort är att lägga mig....kl 9 imorgon bitti dricker jag kaffe med min kärlek...  





 
 
Ingen bild

Bettan

18 januari 2013 21:03

Man blir glad ända in i hjärtat närman läser hur bra du har det Jeanette!!!!!!!Fortsätt och njuut....hoppas vi ses SNART !!!
Kramar i drivor!!
BettyBoop

Jeanette Inkerö

18 januari 2013 21:31

Livet är härligt....och ännu härligare när man få uppleva tvåsamheten på riktigt...så gått att få vara kär..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Inkerö - 2 mars 2018 14:47

Sällan jag får Nej!! Ja faktiskt så svider det lite i egot men så otroligt bra för mig och så himla stolt över personen ifrågan som sa Nej. Kanske kan tyckas mycket märkligt och konstigt mmm visst det kan jag förstå och hålla med om, men vi är alla o...

Av Jeanette Inkerö - 1 mars 2018 19:15


Livet...   Vad hände vad glömde jag påvägen egentligen? Sitter i soffan och scrollar igenom från år tillbaka på bloggen, jösses vilka ambitioner vilken livsglädje jag hade, så mycket som jag planerade så mycket som jag ville. Undrar lite varför j...

Av Jeanette Inkerö - 24 februari 2015 15:45

Mmmm som alltid när jag känner mig lite låg så behöver jag skriva av mig lite, varför jag dela min tankar här är väl för att kanske få någon slags bekräftelse och gehör utefrån..alla behöver vi bekräftelse på ett eller annat vis.   Just nu är min...

Av Jeanette Inkerö - 27 december 2014 23:28


       Lite lördags tankar i min ensamhet..mannen har somnat och som vanligt är jag uppe sent.    Funderar lite kring rätten om kärlek, har man någon sådan? Hur är man mot den man älskar..sann,ärlig,generös,öm,snäll el ljuger man, falsk, t...

Av Jeanette Inkerö - 15 december 2014 17:37

vill bara gå å lägga mig så att den tar slut och att jag har changsen på en bättre morgondag. För många är ju julen helt fantastisk för alla som har det sådär jädrans bra...lyckliga familjen..vilket jag glädjs med, men med ens då det blir förändring ...

Ovido - Quiz & Flashcards