Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av Jeanette Inkerö - 18 oktober 2014 15:50

eller inte!! Hur som så köpte vi oss en ny bil idag...rätt skön känsla..snygg, sportig, läcker, svart precis i min smak...passar ju oxå väldigt bra med tanke på att Lisa är svart och jag rockbrud...hehe..

         

blev den lilla A-klassen med AMG *paketet* så himla nöjd, bara att sälja vår gamla goding   


Annars så är det ett jävla skitväder som vanligt, så här är det hemmamys på hög nivå och vad kan bli bättre nu ikväll när SÅ MYCKET BÄTTRE ÄR TILLBAKA I RUTAN...mitt favo program...ost och vin blir bra till...


Pappa är i Tyskland och vi ska väl ta oss en sväng hem till hans hus i morgon, vi har startat en liten renovering där..blir grymt.


Och ang Tyskland så sticker vi snart till Bryssel och hälsar på min fina kusin som jag inte har träffat på gud vet när och hans underbara fru..som jag inte heller har träffat, men på nått konstigt sett så känner jag redan nu av hur bra detta kommer bli..magkänslan har talat..


Efter vår shopping idag...som ticka iväg...så åkte vi förbi mamma2 i stan, fika och lite små tjöt..mysigt..och lilla Lisa fick oxå lugnat sig med lite mat och sova i farmors knä..


En skön Lördags kväll...min Jord..

Puss flickan



Ovido - Quiz & Flashcards