Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Jeanette Inkerö - 20 oktober 2014 09:45

...och som vanligt är man ju helt död. Upp fixar kaffe, går å lägger mig igen försöker få liv i min andra hälft som gnäller över hur trött han är...gud..så tänker jag snabbt på dessa sköna, härliga, glada människor som redan har presterat ett träningspass...medans vi 2 går nerför räkning...måste rycka upp oss!!!

 

Iaf så kom jag iväg till gymmet denna måndagsmorgon och körde ett hårt ryggpass, glad och nöjd och återigen försöker jag att peppa mig själv att jag måste ha mål!!!...mål som jag alltid bryter, jag är så himla lat av mig och hur trött blir man inte av det och särskilt när jag vet vilka fina resultat jag kan få...så nu har jag bestämt att mitt mål ska vara att överleva en dag i taget då det gäller kost och träning istället för att planera så långt fram.

 

    bort med detta, mår ju faktiskt illa när jag ser dessa bilder inte för att jag äter så mycket men kan gått plocka bort betydligt mer...

          så ser man dessa sköna goda smarriga bilder och känner att detta ska la vara lätt.......fattar inte varför jag överhuvudtaget inte har detta som första alternativ...ser ju underbart ut.. Nu blir det lite jobb, innan det är dags för tandläkaren för sonen..


Puss måndag..flickan 

Ovido - Quiz & Flashcards