Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av Jeanette Inkerö - 19 oktober 2014 14:26

  

 

Jag tycker inte om hösten speciellt utan jag är då en sommarflicka ända ner i lilltån...men är ju svårt att fly från verkligheten iaf just nu, kanske senare i livet när vi har bestämt oss för var vi ska bo någonstans....MALLORCA...som jag har på hjärnan just nu...

Men nu har jag iaf ändrat om lite i vårt uterum. ..ibland räcker det då med att flytta sakerna så de får en ny plats som dessa stora plädar som jag nu lagt i soffa istället för hängande på stolarna. ..riktigt mysigt blev det...


Av Jeanette Inkerö - 19 oktober 2014 10:25

  

   

En helg går så himla fort, redan söndag...morgonmys med man och Lisa....Lisa som blivit så stor , genom våra barn märker vi hur fort tiden rusar...hihi..även om nu minstingen i familjen är en liten hund!!! 

Nu frulle...mannen gör äggröra underbart att bli så bortskämd på morgonen ...sen blir det att få nått vettig gjort denna dag...fotbollsmatch och simning står på schemat. ...


Love love ❤


Ovido - Quiz & Flashcards