Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

Förändringar sker fort.....

Av Jeanette Inkerö - 19 augusti 2012 08:32

Fattar inte varför jag känner mig såg låg....men jag gör ju det ibland, och blir ju inte bättre el lättare av att veta att ett visst motstånd finns i närheten...tycker det är så tråkigt :-( vill så gärna vara den där som inte bryr mig, men jag är tyvärr inte den...och då blir det helt klart till min nackdel....alldeles för varmt och blödigt hjärta...


KÄNNER MIG ÖVERGIVET!!!!


Ja jag har mens är väl därför jag är låg...jävla skit, idag hoppas jag iaf att det blir lite gjort på min studio...om inte annat får jag ta mig i kragen och fixa lite själv...kan ju det...:-)


Oscar min goding är på fotboll och minstingen är hemma, i morgon börjar skolan och hösten är på plats...ja dags för frulle och rycka upp mig lite...


Skön söndag...  

 
 
diana

diana

19 augusti 2012 08:48

hej gumman <3 tyvärr så e det bara att flyta med när man har sådanna dagar..vet hur du känner det..men det vänder Jeanette ..Du har hittat din käraste och dessa hinder fixar du.. Stark..snygg..snäll och ett stort hjärta de e du det Jeanette!! Ha en fin dag vännen <3

http://URL

Jeanette Inkerö

19 augusti 2012 08:51

ÅÅ fina du...nu börja jag grina med...hmmm inte mycket med mig...skratt!! Nej lite träning framöver skulle ju sitta fint...tack för dina fina ord...värmer

 
Ingen bild

Micke

19 augusti 2012 09:26

Life is a Roller coaster... Käner mig så oxå... vill så mycket och ger ännu mera, men får väldigt dåligt med energi tillbaka... Livet suger ibland!! Kram vännen!!

Jeanette Inkerö

19 augusti 2012 09:42

Ja ibland önskade jag att jag hade ett kallt hjärta...och inte behövde energi..men jag älskar å ge och få se å veta att andra mår bra..ibland dock lite för mycket på min egna bekostnad...och då gör det ont....kram på dig med...

 
Ingen bild

Bettan

19 augusti 2012 10:55

Massa kramar till dej snygging!!!!! <3 <3 <3

Jeanette Inkerö

19 augusti 2012 11:50

Kramar tillbaks...kommer snart till dig i "din" nya butik så fikar vi...

 
Ingen bild

Bettan

19 augusti 2012 17:59

Jippey..........<3

Jeanette Inkerö

19 augusti 2012 19:21

eller hur....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Inkerö - 2 mars 2018 14:47

Sällan jag får Nej!! Ja faktiskt så svider det lite i egot men så otroligt bra för mig och så himla stolt över personen ifrågan som sa Nej. Kanske kan tyckas mycket märkligt och konstigt mmm visst det kan jag förstå och hålla med om, men vi är alla o...

Av Jeanette Inkerö - 1 mars 2018 19:15


Livet...   Vad hände vad glömde jag påvägen egentligen? Sitter i soffan och scrollar igenom från år tillbaka på bloggen, jösses vilka ambitioner vilken livsglädje jag hade, så mycket som jag planerade så mycket som jag ville. Undrar lite varför j...

Av Jeanette Inkerö - 24 februari 2015 15:45

Mmmm som alltid när jag känner mig lite låg så behöver jag skriva av mig lite, varför jag dela min tankar här är väl för att kanske få någon slags bekräftelse och gehör utefrån..alla behöver vi bekräftelse på ett eller annat vis.   Just nu är min...

Av Jeanette Inkerö - 27 december 2014 23:28


       Lite lördags tankar i min ensamhet..mannen har somnat och som vanligt är jag uppe sent.    Funderar lite kring rätten om kärlek, har man någon sådan? Hur är man mot den man älskar..sann,ärlig,generös,öm,snäll el ljuger man, falsk, t...

Av Jeanette Inkerö - 15 december 2014 17:37

vill bara gå å lägga mig så att den tar slut och att jag har changsen på en bättre morgondag. För många är ju julen helt fantastisk för alla som har det sådär jädrans bra...lyckliga familjen..vilket jag glädjs med, men med ens då det blir förändring ...

Ovido - Quiz & Flashcards