Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Jeanette Inkerö - 19 maj 2012 15:21

....Få se vem jag ska mata denna med.....

 
Av Jeanette Inkerö - 19 maj 2012 15:09

 ....Beslöt mig för att gå in då det blåste upp...svårt att måla när det blåser särskilt när man bor på en kulle och vinden kommer från alla håll...risk för prickig bil och granne....mmm vi har haft aktivitetsdag...hihi...jag målar och Magnus rensar ogräs..bra fördelat tycker jag...   


Väl inne blev det att slänga ihop en äppelpaj och vaniljsås....mums...gjorde en ny variant men massa kokoschips, hasselnötter och mängder av kanel....


Nu slapp i soffan en stund framför TV och matchen mellan Ryssarna och Finnarna....är då uppenbarligen inte Finnarnas dag idag....mmm..stackarna... .... 

Av Jeanette Inkerö - 19 maj 2012 09:44

....Härliga lördag...precis varit uppe vid fotbollen och lämnat min minste...efter mysigt telefonsamtal men en god vän är det dags att ge sig iväg å hämta upp guldklimpen igen och servera hjärtplättar, fick ett sådant fint gjutjärn av min store son när jag fyllde år....


Idag får jag allt fortsätta måla...är ju så fint väder..sol och vindstilla..nästintill..:)


Lite senare i eftermiddag kommer söta Madde för att fylla på sina snygga ögon...mmm älskar att pilla med det...   en fin dag alla...puss och kärlek...  

Ovido - Quiz & Flashcards