Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Jeanette Inkerö - 22 maj 2012 06:59

Är då inte ofta jag går upp kl 05,30  ....lämnade sonen, skolresa stod på schemat idag..när jag ändå var igång så åkte jag å tanka bilen och kunde konstatera att det finns många B-människor som jag ute i trafiken vid denna tiden på morgonen...hehe...


Idag blir det en lååång dag...möte i Alingsås...sen hem och måla lite, fick hämtat lite färg igår...blir så fint..lilla stugan har oxå besök i från Turkiet med en lite tjej på 8 månader, henne måste jag ju oxå få gosa lite med...dessa små ljuveler!!


Och snart är det dags....om 2 dagar åker jag å min Anna till Spanien och njuter av härliga dagar...detta är min utsikt när jag vaknar varje morgon...ha en fin dag där ute...    och så goa Anna        

Ovido - Quiz & Flashcards