Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Jeanette Inkerö - 29 maj 2012 15:36

  En busig flicka som lyckades bli fångad på bild....mmmm många härlig bilder togs...skojigt

Av Jeanette Inkerö - 29 maj 2012 15:21

Helt underbara dagar i Spanien med min favo Anna <3...dagarna som gått in i varandra och så mycket tjejkvitter så hälften kanske räckt, men det bästa är nog att vi har kommit fram till saker som berör livet...så skönt...


Nu dröjer det ett år tills nästa gång vi få egentiden ihop, som helt enkelt är så helig och underbar..bara lata dagar vi havet, poolen och massa god mat å vin...


Sen när man får männen att fatta grejen är ju det hela ännu bättre..och man går med det där sköna leendet om dagarna...ska bli ett spännande år framåt........


Nu är jag iaf hemma igen och mina änglar har då längtat...och jag efter dem ......nu snart dags för fotboll...som jag verkligen ser framemot....  

     



Ovido - Quiz & Flashcards