Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Jeanette Inkerö - 31 maj 2012 14:06

Ska bli så otroligt skönt när rättegången kring mina barn är klar...En sådan idiot till så kallad "Pappa" de har, ringer igår och säger att det är otroligt elakt av eran mamma att åka på semester själv...herrejävlar säger jag...elakt..är väl ändå att slå sina barn..el utsätta dem för psykisk ohälsa..en nedtryckande människa som aldrig gör några fel...det konstiga är att det är 3:e gången som han ska upp i rättegången...och ändå inte hans fel...nej fan jävlas inte med mig säger jag...helt fel person..är så färdig med den mannan och någon plats i vårt liv finns det inte....inte ens mina barn vill ha honom...De har full förståelse för att "Mammor" behöver lite semester i mellanåt...så kloka mina små änglar är...


Så ni som befinner er i en sådan här traumatisk situation där det finns missbrukar inblandat...ta era barn och fly fältet för efter dyningarna är då långa....


Och missbrukare påstår att de aldrig har felat...utan som vi vet alla andra gör felen...gud hjälp dem!!

Ovido - Quiz & Flashcards