Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Jeanette Inkerö - 20 maj 2012 13:26

Några ord till en vän....

 Nu ska du lägga ett liv bakom dig som har blivit en vana!! En ny tid går dig till mötes.....en tid då du kommer få känna livets kärlek livets krydda igen...och det är grymt häftigt. Men det är som med allt man måste våga öppna upp och ta emot. Låt nu gårdagen vara just gårdagen och njut av dagen, låt morgondagen vara dagen då du vaknar med ditt leende och känner att detta är ditt liv, din skyldighet till dig själv att må bra....och ja jag kommer finnas där för dig, du kommer bli stark igen och så klarsynt.... 


När jag sitter här och skriver så kommer det 2 små flickor...på 6 år med en stor bukett med nyplockade blommor...som de säljer för 20 kr....ååå jag ser mig själv som liten när jag plockade fallfrukten, pappa körde ut mig till havet och öppnade upp bagageluckan där jag kunde har försäljning!!! Folk handla glatt...hihi...tyckte la synd om flickan......


Så nu lite lunch sen nästa fotbollsmatch....  .

Ovido - Quiz & Flashcards