Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Jeanette Inkerö - 3 juli 2012 07:34

Ja finns tydligen Appar kring det mesta, men denna hade jag då ingen aning om utan det vara mannen som tippsa...mmm...så gott när de har koll...hihi..funderar på om jag ska lägga den i hans telefon i stället för min  då har han ju stenkoll...hehe...Mens efter 40 fattar jag inte, det är ju nu man ska njuta dagligen...mys och bus, kärlek och ömhet...det vilda och rockiga...ja allt man känner för...jag känner verkligen att min kropp har vaknat till liv...vill ha mera av allt och lite till....älska den fria känslan...sjukt härligt...För min del kan jag bara tillägga att nu har livet börjat...efter 40 och vet precis vad jag vill och inte vill, njuter av att få känna friheten i hans armar...så fint sagt..  


Friheten är nått som jag alltid måste få känna, och när man kan få känna den i en 2 sammet hur härligt är inte det, känns så äkta på nått sett jag har då aldrig tidigare fått uppleva den känslan..lycklig över det..


För första gången i mitt liv kan jag tänka mig att  bli fru..i stället för att vara flickan...och jag ler av tanken...


Och vild gör han mig..hihi...ha en fin dag mina goingar där ute...  








Ovido - Quiz & Flashcards