Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Jeanette Inkerö - 5 juli 2012 07:17

Att få vakna till strålande sol och en varm morgon här ute vid havet slår nog det mesta, ger en sådan otrolig sinnesro, livskvalitet och kärlek till livet...

Att sen märka att man ligger själv i sängen gör ju att man flyger upp och undrar vad ens andra hälft har tagit vägen....mmmm...satan i gatan vad jag är kär i denna man  ...

Han sitter i alla fall ute och njuter med en kopp kaffe, medans jag då...sömntutan älskar min säng...men idag blev även mitt kaffe på utsidan...magiskt...lite skönt morgon snack, lite gott kel..allt det där man behöver för att få en go dag...mmm...det är ju precis så här livet ska vara..


Idag ska vi köra mina Änglar   till mormor i Lysekil toppenväder som det är kommer de att få en underbar helg.

För oss blir det nog en bit mat i hamnen..få njuta av havets blå...mys på hög nivå.....


Ha en go sommardag goingar, nu dags för ett par timmars jobb och lite fransar senare...


Puss och kärlek..flickan  



Ovido - Quiz & Flashcards