Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Jeanette Inkerö - 28 juli 2012 19:51

För bara en dagsen var det så varmt och gått strålande sol och man gick så där skönt lättklädd ute....:-)  


Nu är läget annorlunda...blåser och regnar som bara den....men jag lyckades ta mig ut för första gången på flera månader..ty 2 ial...helt slut efteråt..nej nu ska här allt börja att tränas igen...om inte lär jag ju i denna takten rulla fram tills nästa sommar....


Konstig dag idag...har liksom inte lyckats komma igång alls...klockan är 8 på kvällen nu och jag väntar fortfarande på att nått ska inträffa el hända...lär väl knappast göra det..får la bli träffad av blixten...


Ja söndag i morgon sen måndag..och då kommer allt vårt byggmaterial till lillstugan...:-) ska bli så skojigt att få sätta igång med detta lilla projekt...och framför allt se hur vi jobbar ihop som team...hehehe.....


Nee hade önskat mig en biljett till Bruce ikväll...iklädd i bikini hade la vara kvällens dresscode...men blir OS i soffan i stället...


puss och kram flickan



Ovido - Quiz & Flashcards