Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Jeanette Inkerö - 8 juli 2012 08:25

En riktigt långhelg har det varit...först lämna min barn i Lysekil hos mormor och vi hamna på Pråmen å käka middag..så gott, så mysigt..va riktigt nära att vi tog in på hotell...gillar känslan av att få vara spontan nu blev det inte så för jobb var planerat dagen efter..men i detta fallet var det tanken...älskar att han är spontan...


Fredag förmiddag bar det iväg till GBG för heldags shopping och utgång på natten, vi checka in på Rubinen och började vår rundtur första stopp blev på Hard Rock Cafe...så härligt va som att komma utanför gränsen då servitören var en Amerikan...   ....efter ett par glas vin och mat i magen vadade vi oss fram i vattenmassorna..galet vad det regnade....men vad gör det...man blir ju vacker av vatten...*ler*


Kom iaf till min favo butik Tara...mmmmmm...kvittot blev långt, rosa och flersiffrigt innan jag hade handlat klart...tur inte mannen va med han hade fått en hjärtinfarkt.....


Tillbaka till hotellet för kvälls fix....   innan....mystjej.....   efter...i långklänning....riktigt kul att få klä upp sig för en kväll...morgonen ska vi bara hoppa över..hade sett fram emot en hotell frukost...men så blev det inte...inga fler kommentarer..


Lördagkväll...sitter i garaget och lyssnar när kärleken spelar trummor...och blir bara mer kär...så gott..sen lite mys med bästa vänner..och hemgång lite små runda under fötterna..


Idag mot Lysekil igen för att käka middag hos mammi och hämta hem mina änglar.......


Så såg då mina 3 dagar ut...få se vad som händer här näst...


Puss och kärlek till er och min jord snurrar vidare..så gott...  







Ovido - Quiz & Flashcards