Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Jeanette Inkerö - 10 juli 2012 09:03

Vafan är sommaren??? Jag bor då verkligen i fel land...hur svårt ska det vara att få lite sol? Tycker framför allt så synd om alla våra barn som har sommarlov..hade velat få ge dem sol och bad på hög nivå...nej nu känns det nästan som man måste beställa nått till varmare bräddgrader...suck...   Tur att vi har Gotland att se framemot...ska bli en helande semester på många vis, knyta ihop säcken lite om ni fattar vad jag menar....   gå i sanden och bland stenarna på Fårö..och mysa i Visbys gränder oj vad jag längtar dit...


Ikväll blir det garage häng igen...flickan Madde ska provsjunga i bandet...gud va kul och jag ska få se min kärlek på   igen...mmmmm....kryper la snart innanför skinnet på honom...så go som han är...fniss...


Nee nu är kaffet slut i min kopp och snart kommer en kund bara att kila upp ur sängen och ta tag i dagen...må så gott allt...  

Ovido - Quiz & Flashcards