Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Jeanette Inkerö - 29 juli 2012 10:04

..Skulle inte tro det...vakna själv, första natten på veckor och inser att jag inte gillar Grejen alls...men säkert hälsosamt skulle väl en del säga, och även jag själv om jag tittar tillbaka på tidigare relationer och liv...men idag..nop..vi är ett jag känner mig stympad när jag inte är med honom...ahhhh....blir lite tokig på mig själv..fniss....


Blev sittande upp länge igår kväll...kika på OS och ringar....mmmmmm...härligt när man får fantisera och jag är grym på att leva mig iväg i sagan...har nog alltid varit sådan, mins att min läraren sa till mig som barn om det var någon uppsatts skriven och den inte var signerad...man såg tydligen men en gång att det då kunde vara mig...livlig fantasi...jaaa...men nu är det på riktigt...  


Nu ska vi iaf käka frulle här sedan en sväng ner till mina kära, ska hälsa på bror och svägerska...och framför allt de goa barnen...få mysa lite å känna bebis lukten....dessa små änglar...


Och ikväll somnar jag inte själv.......tack å lov...


Puss..flickan..



Ovido - Quiz & Flashcards