Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Jeanette Inkerö - 23 juli 2012 12:14

 

Av Jeanette Inkerö - 23 juli 2012 12:00

Kärlek...Show-dont´t tell!!!


Jag vill känna lycka inom mig själv utan yttre behov.

Jag vill se människor med nyfödd och accepterande blick.

Jag vill se mig själv med nyfödd och accepterande blick.

Jag vill ha tålamod.

Jag vill ha en pojkvän.

Jag vill att han ska vara en öppensinnad karl.

Jag vill ha någon som smeker mig.

Jag vill ha någon som skrattar med mig.

Jag vill ha någon som stimulerar sin hjärna.

Jag vill ha någon som stimulerar sin kropp.

Jag vill ta hand om min vackra kropp.

Jag vill älska min vackra kropp.

Jag vill älska mitt välmenande sinne.

Jag vill älska min fantasi.

Jag vill älska varje dag på något sätt.

Jag vill vara tacksam över min tillvaro.

Jag vill leka.


Härom kvällen blev det så himla tokigt...vi var jätte trötta varit ute hela dagen och grejat...kelig som man är snurrar ju det i min hjärna och fantasin är igång allt som oftast...hihii...


Mannen är på väg in i duschen och säger till mig att håll dig vaken!!!!! Och jag ryter ifrån med bestämd ton...men för fan jag är ju naken!!!!! Naken....men jag sa ju Vaken..tokfia....ojoj..så fel det kan blir...lovar er vi skratta först av hur dumt det lät och sen av att vi var så trötta....sluta med att den minste kom in i sovrummet och undrade vad vi höll på med och om vi kunde sluta skratta för han kunde inte sova....plutten...


så min lista från 2007...är i gång...så himla gott...



Ovido - Quiz & Flashcards