Alla inlägg under juli 2012

Av Jeanette Inkerö - 1 juli 2012 22:14

Mina små ljuveler skulle tydligen gå på bio i helgen med sin far....mmmm...men snälla..blev ingen bio....konstigt, tydligen blev det förhinder men av vad det vet vi inte för han hörde inte av sig...snacka om besvikelse i mina barns ögon...och jag är då inte förvånad, för med tanke på dommen som kom i torsdags så blev det la fest i helgen....ja jisses ränderna går aldrig ur....patetiskt!!


Men sen blev det iaf en kanon helg...man har ju lyckats få sig en stor familj och det är en helt underbar känsla....jag drömmer mig bort och in i framtiden..snabbspolning..  


Som vanligt en galen vecka framför mig, men jobb fransar massa kärlek...gillar det...sen avslut men shopping och nattsudd med söta Lotta i stan...


Puss och nattis....flickan

Ovido - Quiz & Flashcards